Coşul meu cu dorinţe

Cu ocazia apropierii Sfintelor Sarbători ale Naşterii Mȃntuitorului, am decis să arunc la coş dorinţele mele, ȋn speranţa că ȋn viitorul apropiat se vor ȋmplini. Cea mai mare dorinţă este ca soţul meu să meargă mai bine. Din cauza sclerozei multiple, el foloseşte o cȃrjă, dar acest lucru nu m-a ȋmpiedicat să mă căsătoresc cu el. Clar că această dorinţă trebuie să I-o spun Celui de Sus. Ȋn ceea ce privesc dorinţele mai palpabile (pămȃntene), ȋmi doresc enorm să am casa mea, să avem casa noastră.

Hmm…ce-mai mai doresc eu... Să mă ȋnţeleg mai bine cu socrii, să nu mai fiu un etalon de comparaţie, să reuşec să ȋmi găsesc un servici la 4 ore, să nu mai strige nimeni la mine. Cam multe dorinţe am huh!

Mai bine mă opresc aici, vă las pe voi cititorii să vă faceţi o listă de dorinţe... :0)

Post a Comment

1 Comments