Tristeţea duhului

De ce trebuie sã ne ȋntristãm unii pe alţii cu vorbe de ocarã? Când suntem trişti , pierdem energie şi nu avem chef de nimic, nu putem realiza ce activitãţi ne propunem, şi mai mult, ȋi ȋngrijorãm şi pe cei din jur cu starea noastrã. Tristeţea nu vine de la Dumnezeu, cel puţin aşa am concluzionat eu... „Bucuraţi-vã ȋntotdeauna.“ scrie ȋn 1 Tesaloniceni 5:16. Sã te bucuri chiar şi ȋn necaz? Aici e o mare tainã, cred. Nu ȋnseamnã sã râzi la o ȋnmormântare, evident, ai ajunge la ospiciu. Dar sã te bucuri pentru acel suflet care a plecat la Dumnezeu şi s-a scãpat de povara lumeascã, cel puţin aşa aş vedea eu ȋn acel caz... Sã te bucuri şi atunci când cineva te jigneşte sau strigã la tine? Mai greu, nu..? Eu sincer nu pot, nu am ajuns la acel nivel de sfinţenie dar ȋmi doresc sã nu ȋmi mai pese de ce zice lumea. Ȋn final, conteazã ce zice Dumnezeu, nu?




Post a Comment

0 Comments