Gȃndul zilei (viata - timp)

 


Dacă ne irosim timpul, ne irosim viața. Aşadar, merită să ne irosim ȋn bȃrfe, ȋncruntări, un job care nu ne place şi nu ne aduce mulțumire sufletească? Ȋn loc să ne irosim, mai bine ne-am canaliza pozitiv energia, şi am oferi celor din jur un zȃmbet, un gȃnd bun, un salut, o rugăciune, o ȋncurajare, nu cred că ne costă nimic, nu? Din păcate, ştiu că e mai uşor să facem răul decȃt să facem binele. Ȋn mod ironic, şi facerea răului nu ne costă nimic, dar ne mulțumeşte orgoliul mai  repede decȃt facerea binelui. De aceea aruncăm cu vorbe ȋn dreapta şi ȋn stȃnga, de multe ori fără să gȃndim şi cȃnd ne reproşează persoana vizată atitudinea, noi ȋn loc să ne corectăm, luăm o față de maimuță tȃmpită şi ȋntrebăm „Eu? Dar cu ce am greşit?“ de parcă nu am şti...

Post a Comment

0 Comments