De ce atȃta ură?

 


La ȋntrebarea „De ce ce atȃta ură…?” ar trebui să ne răspundem individual, fiecare să se judece pe sine şi să vadă la ce concluzie ajunge. Explozia aceasta de boli, Covid-19, Ebola, cancere şi atȃtea alte boli “caudate”, imposibil de tratat şi nemaiauzite se datorează doar nouă, oamenilor şi păcatelor noastre. Cred că există un Dumnezeu care dă fiecăruia după cum merită, şi nu sunt paranoică ȋn această privință. Cu mintea umană, e simplu să judecăm, că aceste fenomene se petrec datorită ȋncălzirii globale şi a poluării. E mereu uşor să nu ȋți asumi vina, nu? Dacă nu respectăm legile după care am fost meniți să ne trăim destinul, atunci ceva se sa petrce ȋn viețile noastre pentru a ne aduce pe calea cea bună. Dacă tot nu vedem care este aceasta, ne afundăm ȋn continuare ȋn drumul nostru fără scop şi ne mirăm de ce ne merge totul rău.

“Dar pentru ce oare folosesc eu sufletul meu acum? Clipă de clipă, aceasta trebuie săse ȋntrebe omul şi să se cerceteze, cȃt mai riguros: “Ce am eu ȋn această parte din mine care se numeşte rațiune conducătoare? Şi al cui suflet ȋl am eu acum?“ Marcus Aurelius – “Către sine

  


Post a Comment

0 Comments