14 zile mai aproape de El

 


Am avut şi eu covid, maine este ultima zi de izolare. Nu pot spune prin ce stres am trecut, sa nu ȋi dau soţului, pãrinţilor etc., teste, ambulanţa, poliţia mã suna zilnic...ȋn fine. Mã simt f bine, ȋn aceastã dimineaţã am fãcut un test şi a ieşit negativ, mâine mai fac unul pentru liniştea tuturor…..

Ce am ȋnvãţat ȋn aceste zile de izolare:

-        Se poate trãi foarte bine şi fãrã televizor(deşi am avut aceastã opţiune, am ȋncercat sã vãd cât rezist fãrã sã aprind tv-ul) , dacã ȋţi preocupi mintea cu lucrurile cu adevãrat importante;

-        Cititul Bibliei zilnic elibereazã mintea de stesul cotidian, mãcar 5 minute;

-        Rugãciunea, care o fãceam şi ȋnainte, a devenit mai profundã şi l-am simţit pe Dumnezei mai aproape;

-        Nu trebuie sã ȋmi frãmânt mintea cu orice prost/proastã pe Facebook sã ȋl/o conving de ce este sau nu este bine sa te vaccinezi, la o adicã, capul face capul trage…..

-        Nu trebuie sã am aşteptari prea mari de la nimeni, sã mã sune sã ȋntrebe cum mã simt etc., ȋn final, doar familia ȋmi este aproape, şi bineȋnţeles, Dumnezeu.  

Cred cã Dumnezeu a vrut sã mã ȋnveţe ceva prin aceastã experienţã, şi nu doar pe mine, cu şi pe membrii familiei, sau pe colegii de lucru.





Post a Comment

0 Comments